Hola a tots i a totes. Ja tinc el meu blog!! A partir d'ara podeu anar-lo xafardejant de tant en tant i aixi també serà una manera de tenir contacte. Encara no se ben be com va pero crec que del que jo publiqui hi podeu fer comentaris. Estic contenta. Em servira per explicar coses al món i per desfogar-me.
Que us sembla el nom que l'he possat : vlogmedes, no es que m'hagi trencat gaire el cap pero em sembla divertit.
Ara m'en vaig a dormir perque dema em llevo molt dora i ja tinc son, i a més a més aquesta ja será la primera setmana mogodeta del curs, es nota que ja estem a una setmana de "la vuelta al cole".
Esta be aixo que a la tele facin una merda de programmació, aixi puc venir al ordinador i mirar el correu, anar al messenger o, com avui, crear-me un blog.
Be, fins a la próxima a tots i a totes. Adeuuuu.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
1 comentario:
Molt be, aixo es una prova a veure si registra els comentaris.
Publicar un comentario