
domingo, 31 de agosto de 2008
Ja fa un any
Hola blog, ja fa gairebé un any que et vaig innagurar i després et vaig abandonar. Des d'aleshores ha passat una mica de tot: la meva filla ja començarà 2n d'ESO, jo he canviat de feina i ara treballo al metro, etc... moltes coses més, això és el més rellevant.
Ara m'he proposat escriure més sovint.
Fa un parell de mesos vam anar a Amsterdam amb l'Enric, va estar molt bé el viatge. La veritat és que jo pensava que m'agradaria menys del que em va agradal. Vam estar a un hotelet bastant cèntric de dos estrelles que ens van recomenar i la veritat és que era net, barat i molt agradables, i amb buffet per esmorzar (que això està molt i molt bé per començar el dia).
Ara estic treballant to l'estiu al metro amb la expectativa de quedar-m'hi fixe d'aqui un any o dos, val la pena doncs di ho aconsegueixo, el sou es bastant bo i l'horari també. A més tens caps de setmana llargs sistematitzats (encara que s'en treballa un si i un no), i dies festius entre setmana que van fantàsticament bé per fer coses i tindre temps per tu mateix. I quan acabi de treballar-hi l'1 d'octubre doncs el mateix octubre marxarem tota la família uns dies a Venècia. No esta malament, anar voltant de tant en tant.
Avui ha estat el primer dia de lliga de futbol, i ja està tothom esverat ja que el Barça ha perdut amb el Numància i després tranquil·litzat perquè el Madrid també ha perdut. I jo sempre em pregunto el mateix. Perquè miren als altres? El Barça ha de guanyar i punt. Deixa't estar de Madrits i històries. Si guanya ja no ha de mirar als altres, prou feina tenen a casa seva que allò és una casa de..... o al menys ho sembla i a més, com cada any es fan un fart de vendre fum. Està el Laporta agafat a la mamella que fa riure i va canviant directius, entrenador, jugadors i el problema segueix sent-hi d'arrel. Sempre assenyalant a la palla de l'ull aliè i sense veure la pròpia.
martes, 4 de septiembre de 2007
Benvinguda
Hola a tots i a totes. Ja tinc el meu blog!! A partir d'ara podeu anar-lo xafardejant de tant en tant i aixi també serà una manera de tenir contacte. Encara no se ben be com va pero crec que del que jo publiqui hi podeu fer comentaris. Estic contenta. Em servira per explicar coses al món i per desfogar-me.
Que us sembla el nom que l'he possat : vlogmedes, no es que m'hagi trencat gaire el cap pero em sembla divertit.
Ara m'en vaig a dormir perque dema em llevo molt dora i ja tinc son, i a més a més aquesta ja será la primera setmana mogodeta del curs, es nota que ja estem a una setmana de "la vuelta al cole".
Esta be aixo que a la tele facin una merda de programmació, aixi puc venir al ordinador i mirar el correu, anar al messenger o, com avui, crear-me un blog.
Be, fins a la próxima a tots i a totes. Adeuuuu.
Que us sembla el nom que l'he possat : vlogmedes, no es que m'hagi trencat gaire el cap pero em sembla divertit.
Ara m'en vaig a dormir perque dema em llevo molt dora i ja tinc son, i a més a més aquesta ja será la primera setmana mogodeta del curs, es nota que ja estem a una setmana de "la vuelta al cole".
Esta be aixo que a la tele facin una merda de programmació, aixi puc venir al ordinador i mirar el correu, anar al messenger o, com avui, crear-me un blog.
Be, fins a la próxima a tots i a totes. Adeuuuu.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)