domingo, 31 de agosto de 2008


Ja fa un any

Hola blog, ja fa gairebé un any que et vaig innagurar i després et vaig abandonar. Des d'aleshores ha passat una mica de tot: la meva filla ja començarà 2n d'ESO, jo he canviat de feina i ara treballo al metro, etc... moltes coses més, això és el més rellevant.
Ara m'he proposat escriure més sovint.
Fa un parell de mesos vam anar a Amsterdam amb l'Enric, va estar molt bé el viatge. La veritat és que jo pensava que m'agradaria menys del que em va agradal. Vam estar a un hotelet bastant cèntric de dos estrelles que ens van recomenar i la veritat és que era net, barat i molt agradables, i amb buffet per esmorzar (que això està molt i molt bé per començar el dia).
Ara estic treballant to l'estiu al metro amb la expectativa de quedar-m'hi fixe d'aqui un any o dos, val la pena doncs di ho aconsegueixo, el sou es bastant bo i l'horari també. A més tens caps de setmana llargs sistematitzats (encara que s'en treballa un si i un no), i dies festius entre setmana que van fantàsticament bé per fer coses i tindre temps per tu mateix. I quan acabi de treballar-hi l'1 d'octubre doncs el mateix octubre marxarem tota la família uns dies a Venècia. No esta malament, anar voltant de tant en tant.
Avui ha estat el primer dia de lliga de futbol, i ja està tothom esverat ja que el Barça ha perdut amb el Numància i després tranquil·litzat perquè el Madrid també ha perdut. I jo sempre em pregunto el mateix. Perquè miren als altres? El Barça ha de guanyar i punt. Deixa't estar de Madrits i històries. Si guanya ja no ha de mirar als altres, prou feina tenen a casa seva que allò és una casa de..... o al menys ho sembla i a més, com cada any es fan un fart de vendre fum. Està el Laporta agafat a la mamella que fa riure i va canviant directius, entrenador, jugadors i el problema segueix sent-hi d'arrel. Sempre assenyalant a la palla de l'ull aliè i sense veure la pròpia.